Project Description

In opdracht van reclamebureau ‘The Others’ produceerde Clipforce deze animatie voor Melkunie om klanten duidelijk te maken hoe de melk langer fris en vers blijft.

Melkunie

Melkunie is een Nederlands zuivelmerk. Melkunie produceert zuivel zoals zuivel bedoeld is, zonder toeters en bellen. Gewoon lekker. Melkunie heeft een nieuwe filtertechniek ontwikkeld om melk langer vers te houden. Ook na het openen van het pak blijft de melk nog 7 dagen goed. Daarmee wil het bedrijf voorkomen dat veel melk wordt weggegooid.

Animatie

In deze animatie wordt uitgelegd hoe de melk langer fris en vers blijft. Door middel van animaties kunt u complexe en minder complexe elementen van uw bedrijf nog beter aan de doelgroep overbrengen. Het ontwikkelen van beeld door animatie is ongelimiteerd, in tegenstelling tot beeld gemaakt met film. Daarnaast kan met animatie duidelijk de focus op iets worden gelegd, doordat er precies gekozen kan worden wat er laten zien wordt. Én is het een leuke en levendige manier om uw verhaal te verbeelden.

Clipforce is specialist in het produceren van animaties, van How-to tot explanimations, voor alle soorten animaties kunt u bij Clipforce terecht.